Influencermarketing themabeeld

Vlaamse Media & influencers: de hype voorbij?

Influencermarketing titel

SCROLL

Jongeren bereiken is een uitdaging waar veel merken mee worstelen. De laatste jaren bleek het inschakelen van zogenaamde influencers een oplossing met veel potentieel. Maar na de eerste successen kwamen ook de eerste uitschuivers. Momenteel leven er verschillende vragen rond influencermarketing om jongeren te bereiken:

  • Is het wel een meerwaarde om jongeren te bereiken?
  • Via welke kanalen en met welk soort content?
  • En hoe zit het met de risico’s voor de geloofwaardigheid van het eigen merk?

Die en vele andere vragen proberen we te beantwoorden tijdens deze studiedag.

Programma

Dinsdag 21 mei (timings o.v.)

9u – 9.30u
Ontvangst

9.30u – 10.10u
Resultaten enquête ‘influencermarketing & Vlaamse mediamerken: de hype voorbij?’

10.10u – 11.00u
Influencermarketing in praktijk: Studio Brussel & Tagmag

11.00u – 11.20u
Coffee break

11.20u – 12.30u
Panelgesprek met verschillende experts uit het Vlaamse medialandschap.

12.30u – 13.30u
Lunch en netwerkingmoment

Praktisch

Kostprijs en inschrijving

De studiedag is gratis, maar inschrijven is wel verplicht via onderstaande link. Heb je je ingeschreven, maar kan je er toch niet bij zijn? Laat ons dan zeker iets weten, het aantal plaatsen is namelijk beperkt. (mailen naar jeroen.naudts@arteveldehs.be)

Inschrijven

Waar?

Arteveldehogeschool - Campus Kantienberg, Voetweg 66 9000 Gent

Voor wie?

Mediabedrijven en media-expertisecentra, communicatiemedewerkers, communicatiemanagers en digitale bureaus.

Organisatie

Logo's organisatie